Asiakaspalvelukortti®-täydennyskoulutusohjelma
Asiakaspalvelukortti®-täydennyskoulutusohjelma on suunniteltu asiakaspalvelutyössä oleville ammattilaisille, kuten sihteereille, toimistovirkailijoille, informaatikoille tai myyjille.
Mikä on Asiakaspalvelukortti®?
Asiakaspalvelukortti® on asiakaspalvelutyön ammattilaisen asiakaspalveluosaamista ja asiakkaan ammatillista kohtaamista vahvistava täydennyskoulutusohjelma. Täydennyskoulutusohjelmassa käsitellään asiakaspalvelutyössä eteen tulevia arvokysymyksiä, ongelmanratkaisemista ja päätöksentekemistä eettisesti kestävällä tavalla.
Asiakaspalvelukortti®-koulutuksen tavoitteet
- selkiyttää ammattilaisen asiakaspalvelun arvoperustaa
- tarjoaa keinoja asiakkaan ammatilliseen kohtaamiseen
- mahdollistaa yhteisen arvoperustan luomisen ja siihen sitoutumisen
- kohentaa yhteistyövalmiuksia ja lujittaa kollegiaalisuutta
- tuo työniloa
Asiakaspalvelukortti®-täydennyskoulutusohjelman sisältö
- Itsetuntemisesta ammatilliseen osaamiseen, 1 luentopäivä + työkirja
- Asiakkaan ammatillisen kohtaamisen etiikkaa ja käytäntöä, 1 luentopäivä + työkirja
- Eettinen päätöksentekoprosessi ja arvovalintojen tekeminen, 1 luentopäivä + työkirja
- Asiakaspalvelun eettiset taidot ja käytännöllinen osaaminen, 1 luentopäivä + työkirja
Työkirja ohjaa itsenäiseen ja työyhteisössä suoritettavaan työskentelyyn. Koulutuspäivän materiaali, itsenäisen ja työyhteisön työskentelyn tehtävät on koottu työkirjaan.
Täydennyskoulutusohjelman yhteydessä tarjotaan optiot
- tehtävien ohjaamiseen työyhteisöissä
- tehtävien purkamiseen
- asiakaspalvelutyön laadun arviointiin ja jatkuvaan seurantaan